REGULAMIN lastkissisland.forumpolish.com
***
Zasady bycia na forum, które powinny być znane co do szczegółu jak i, aby na forum panował jakiś porządek...
1. Rejestracja
1.01. Każdy zobowiązany jest zarejestrować się imieniem i nazwiskiem postaci.
Nie przyjmuje się żadnych zdrobnień jak paula czy tygrysek23, gdyż takie nicki będą od razu zmieniane,
bądź też użytkownik od razu zostanie usunięty.
1.02. Maksymalnie można posiadać 4 postacie z tym,że ważne jest ,aby każda z nich
była w miarę aktywna. Gdy zrobisz kobietę, zrób później mężczyznę, aby było to zróżnicowane.
1.03. Podany e-mail musi być aktywny, bo dzięki niemu
będziemy się komunikować. W razie możliwości prosimy też o podanie swoich numerów gg.
2. Postać
2.01. Jeśli pierwszą postacią jest kobieta, drugą musi być mężczyzna. Nie dotyczy mężczyzn,
gdyż tych na forum zawsze mało i można zrobić ich więcej.
2.02. Postać po 2 tygodniach nie pisania postów (nie liczy się „Poza grą”) zostaje
skasowana, chyba że usprawiedliwi swoją nieobecność w odpowiednim temacie.
2.03. Postacie ludzkie nie mają żadnych zdolności paranormalnych
wykraczających poza granice rozsądku. Nie czytają w myślach, więc nie
wiedzą co dana postać ma zamiar zrobić itp. Nie wiedzą też co się dzieje z drugą postacią gdy nie są z nią.
2.04. Karta postaci musi być wypełniona dość rozlegle i w granicach rozsądku jeśli chodzi o wyolbrzymianie.
Jak i żeby nie były to trzy zdanka, tylko nieco więcej. Chcemy poznać Wasze postacie.
2.05. Wybierając postać fabularną jesteście zobowiązani udzielać się czynnie w grze.
W przypadku częstych nieusprawiedliwionych nieobecności, dłuższych niż tydzień
postać przechodzi do przejęcia. Pamiętajcie o tym.
2.06. Aby zacząć grę, karta musi zostać zaakceptowana przez:
• Moderatora bądź Admina
3. Posty
3.01. Posty nie mogą być jedynie trzy zdaniowe lub mniej. Powinniście opisać nieco dokładniej odczucia,
słowa, zachowanie postaci. Wtedy lepiej się gra. Nie przestrzeganie tego kończy się ostrzeżeniem.
3.02. Piszemy posty z 3. os. l. poj. Czasu przeszłego.
3.03. Nie gramy za drugą postać! Każdy decyduje o swojej postaci, a nie ktoś za kogoś.
Grać za drugą postać można tylko w wypadku, gdy dana postać wyrazi na to zgodę.
3.04. Pod regulaminem w odpowiednim do tego dziale, na znak, że przeczytaliśmy regulamin podpisujemy
się imieniem i nazwiskiem, z tym że pierwsza osoba pisze normalnie, druga pogrubia imię,
trzecia pisze pochyle nazwisko, a czwarta podkreśla imię i nazwisko.
Jak i wpisujecie hasło pod spodem " Island full memory's and challenges".
3.05. Nie piszemy postów w dwóch miejscach na raz, wręcz jest to zabronione i grozi również ostrzeżeniem.
3.06. Nie piszemy posta pod postem. Opcja ‘edytuj’ istnieje i należy jej używać. Nie dotyczy mieszkań, telefonów itp.
3.07. Nie offtopujemy.
3.08. Nie piszemy TrAfFkĄ.
3.09. Posty piszemy w języku polskim z zastosowaniem wszelkich zasad ortografii i interpunkcji.
4. Organizacja ogólna
4.01. Nie obrażamy innych użytkowników
4.02. Nie przeklinamy zbyt dużo w Shoutboxie i wszędzie indziej
4.03. Wszelkie problemy jakie macie, uwagi etc. kierujecie do Administracji.
4.04. Data i czas są takie jak na forum – maj czyli maj itd. – a data odbycia się i
mprez okolicznościowych jak Sylwestrowy karnawał lub początek lata będzie ustalana i podawana kilka dni przed.
4.05. Na dokładniejszy znak zapoznania się z regulaminem pod kartą postaci dodajemy "New world"
4.06. 3 ostrzeżenia =wylecenie z forum
4.07. Avatar każdego powinien mieć rozmiary 200x320, jak i każdy ma posiadać podpis,
ale też nie wiadomo jakich olbrzymich rozmiarów. Co najważniejsze powinny się tam znaleźć linki do relacji, telefonu, waszej kp itp. by ułatwić wszystkim grę.
4.08. I Admin ma zawsze rację, bla bla bla.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
Regulamin może ulec zmianom lub poprawkom, o których z pewnością się dowiecie jeśli takowe będą.
Zasady bycia na forum, które powinny być znane co do szczegółu jak i, aby na forum panował jakiś porządek...
1. Rejestracja
1.01. Każdy zobowiązany jest zarejestrować się imieniem i nazwiskiem postaci.
Nie przyjmuje się żadnych zdrobnień jak paula czy tygrysek23, gdyż takie nicki będą od razu zmieniane,
bądź też użytkownik od razu zostanie usunięty.
1.02. Maksymalnie można posiadać 4 postacie z tym,że ważne jest ,aby każda z nich
była w miarę aktywna. Gdy zrobisz kobietę, zrób później mężczyznę, aby było to zróżnicowane.
1.03. Podany e-mail musi być aktywny, bo dzięki niemu
będziemy się komunikować. W razie możliwości prosimy też o podanie swoich numerów gg.
2. Postać
2.01. Jeśli pierwszą postacią jest kobieta, drugą musi być mężczyzna. Nie dotyczy mężczyzn,
gdyż tych na forum zawsze mało i można zrobić ich więcej.
2.02. Postać po 2 tygodniach nie pisania postów (nie liczy się „Poza grą”) zostaje
skasowana, chyba że usprawiedliwi swoją nieobecność w odpowiednim temacie.
2.03. Postacie ludzkie nie mają żadnych zdolności paranormalnych
wykraczających poza granice rozsądku. Nie czytają w myślach, więc nie
wiedzą co dana postać ma zamiar zrobić itp. Nie wiedzą też co się dzieje z drugą postacią gdy nie są z nią.
2.04. Karta postaci musi być wypełniona dość rozlegle i w granicach rozsądku jeśli chodzi o wyolbrzymianie.
Jak i żeby nie były to trzy zdanka, tylko nieco więcej. Chcemy poznać Wasze postacie.
2.05. Wybierając postać fabularną jesteście zobowiązani udzielać się czynnie w grze.
W przypadku częstych nieusprawiedliwionych nieobecności, dłuższych niż tydzień
postać przechodzi do przejęcia. Pamiętajcie o tym.
2.06. Aby zacząć grę, karta musi zostać zaakceptowana przez:
• Moderatora bądź Admina
3. Posty
3.01. Posty nie mogą być jedynie trzy zdaniowe lub mniej. Powinniście opisać nieco dokładniej odczucia,
słowa, zachowanie postaci. Wtedy lepiej się gra. Nie przestrzeganie tego kończy się ostrzeżeniem.
3.02. Piszemy posty z 3. os. l. poj. Czasu przeszłego.
3.03. Nie gramy za drugą postać! Każdy decyduje o swojej postaci, a nie ktoś za kogoś.
Grać za drugą postać można tylko w wypadku, gdy dana postać wyrazi na to zgodę.
3.04. Pod regulaminem w odpowiednim do tego dziale, na znak, że przeczytaliśmy regulamin podpisujemy
się imieniem i nazwiskiem, z tym że pierwsza osoba pisze normalnie, druga pogrubia imię,
trzecia pisze pochyle nazwisko, a czwarta podkreśla imię i nazwisko.
Jak i wpisujecie hasło pod spodem " Island full memory's and challenges".
3.05. Nie piszemy postów w dwóch miejscach na raz, wręcz jest to zabronione i grozi również ostrzeżeniem.
3.06. Nie piszemy posta pod postem. Opcja ‘edytuj’ istnieje i należy jej używać. Nie dotyczy mieszkań, telefonów itp.
3.07. Nie offtopujemy.
3.08. Nie piszemy TrAfFkĄ.
3.09. Posty piszemy w języku polskim z zastosowaniem wszelkich zasad ortografii i interpunkcji.
4. Organizacja ogólna
4.01. Nie obrażamy innych użytkowników
4.02. Nie przeklinamy zbyt dużo w Shoutboxie i wszędzie indziej
4.03. Wszelkie problemy jakie macie, uwagi etc. kierujecie do Administracji.
4.04. Data i czas są takie jak na forum – maj czyli maj itd. – a data odbycia się i
mprez okolicznościowych jak Sylwestrowy karnawał lub początek lata będzie ustalana i podawana kilka dni przed.
4.05. Na dokładniejszy znak zapoznania się z regulaminem pod kartą postaci dodajemy "New world"
4.06. 3 ostrzeżenia =wylecenie z forum
4.07. Avatar każdego powinien mieć rozmiary 200x320, jak i każdy ma posiadać podpis,
ale też nie wiadomo jakich olbrzymich rozmiarów. Co najważniejsze powinny się tam znaleźć linki do relacji, telefonu, waszej kp itp. by ułatwić wszystkim grę.
4.08. I Admin ma zawsze rację, bla bla bla.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
Regulamin może ulec zmianom lub poprawkom, o których z pewnością się dowiecie jeśli takowe będą.